Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

ΚΟ-ΚΟ-ΜΠΛΟ-ΚΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ.. Θανάσης Βισκαδουράκης: Νανουρίζω το γιο μου, με το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ τα νικητήρια»!

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ 'ΒΙΝΤΕΟ'!



Είναι σημαία στην ζωή μου το Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε, και το «Τῇ ὑπερμάχῷ στρατηγῷ τά νικητήρια» !

«Αν έρθει ο γιος μου, ο Ιερώνυμος και μου πει ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, με τίποτα! Βεβαίως να γίνει ιερέας αν θέλει..», είπε ο ηθοποιός.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ  ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Σχετική εικόνα

Προφανώς η σχέση του με την εκκλησία είναι πολύ στενή. Ο γνωστός ηθοποιός Θανάσης Βισκαδουράκης μίλησε στην εκπομπή Ooh la la, και αποκάλυψε ότι τη σχέση που έχει με την Εκκλησία τη μεταλαμπαδεύει και στον γιο του, που τον λένε Ιερώνυμο…

– Είμουν ατίθασο παιδί, φλετάριζα, πέρναγα καλά, αμαρτωλός…

– Και τώρα που παντρεύτηκες; κομμένα ποιά;

– Δεν το συζητώ! Με το παραπάνω! Όταν παντρεύεσε, παντρεύεσε αδερφέ, μαζεύσε, τα μαζεύεις ολα…

Σχετική εικόνα

«Αν έρθει ο γιος μου, ο Ιερώνυμος και μου πει ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, με τίποτα! Βεβαίως να γίνει ιερέας αν θέλει…»

Ψέλνω στόν γιο μου το «Τη Υπερμάχω», όταν τον νανουρίζω.

Όταν πάμε στην εκκλησία και βλέπει τον τρούλλο, και μου δείχνει επάνω... Τον Θεο, τον έχω μάθει και του λέω ότι αυτό είναι το σπίτι του Θεού»

Εγω το είχα κρυφό να γίνω παπαδάκι, αν καθόμουν στήν Θήβα, μπορεί και να γινόμουν, 
ανέφερε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Βισκαδουράκης.



[Πηγή:http://www.stoxos.gr/2018/03/blog-post_1646.html]

"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!