Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Aπάντηση μαθητού Γυμνασίου, σε ερώτημα καθηγητού: Τι θα έλεγες στον Χριστό, εάν τον έβλεπες ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ;



Καθηγητής σε Γυμνάσιο της Θεσπρωτίας, ρώτησε μαθητές του: «Τι θα λέγατε στο Χριστό, αν τον βλέπατε μπροστά σας». 
Οι απαντήσεις που εδόθησαν ήταν πάμπολλες, ποικίλλες, τε­λείως ξεχωριστές από παιδί σε παιδί, ανάλογα με τον χαρακτήρα, τον ψυ­χισμό του, τις επιθυμίες του, τα προβλήματα που συναντά στο περιβάλλον που ζει κ.ο.κ.

Αποτέλεσμα εικόνας για ιησουσ χριστοσ

Σχετική εικόνα

Μία από αυτές, είναι  σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ή: 
«Αρχικά τον βλέπω καθημερινά το Χριστό, γιατί τον έχω στην καρδιά μου. 
Είναι μέσα μου και τον νιώθω. 
Θα του έλεγα, αυτά, που του λέω στην προσευχή μου: Τον ευχαριστώ για ό,τι μου χαρίζει και για το ότι οι γονείς μου είναι καλά. 

Τον ευχαριστώ, που δεν με αφήνει να περπατάω μόνος μου, αλλά με ακολουθεί, όπου και αν πάω. 
Με ακολουθεί, για να με προστατεύει. 
Τον ευχαριστώ, που τον έχω μαζί μου και μου φέρνει τη χαρά του, Τον ευχαριστώ, που με αγαπάει. 

Του ζητώ να μου συγχωρέσει τα λάθη. 
Και στο τέ­λος τον ερωτώ: Γιατί μου τα δίνεις όλα αυτά, Θεέ μου; 
Τα αξίζω;…». 

[Πηγή: ΠΑΤΗΡ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΤ / FACEBOOK
http://www.tilestwra.com/apantisi-mathiti-gymnasiou-se-erotima-kathigiti-ti-tha-eleges-ston-christo-ean-ton-evlepes-brosta-sou/]

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

2 σχόλια:

  1. Προτεινόμενα Βιβλία: Λέλα Καραγιάννη-Η Μπουμπουλίνα της Κατοχής,Συγγραφέας Αλέξανδρος Ζαούσης-Εκδότης Ωκεανίδα.Η Τραγική Αναμέτρηση 1945-1949,Συγγραφέας Αλέξανδρος Ζαούσης,Εκδόσεις Ωκεανίδα."Οι δύο Όχθες" σε 2 Τόμους με Εκδότη στην Πρώτη Περίπτωση την Ωκεανίδα και αντίστοιχα στην Δεύτερη ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ πάλι με Συγγραφέα τον Αλέξανδρο Ζαούση."Οι Αναμνήσεις ενός Πολεμιστή" του Αλέξανδρου Λαγκαδά Εκδότης Θεογνίς για τον Πόλεμο 1940-1941,"Ευτυχώς Ηττηθήκαμε Σύντροφοι" του Τάκη Λαζαρίδη (Συγκρατούμενου του Νίκου Μπελογιάννη στην Γνωστή Υπόθεση με την Δίκη των Ασυρμάτων κτλ.)Εκδότης ΠΕΛΑΣΓΟΣ,"Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ" Συγγραφέας Σαράντος Καργάκος,Εκδόσεις ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,"'Ηταν ο Κομμουνισμός Ηλίθιε" Συγγραφέας Κρουστής Αντώνης,Εκδόσεις ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,"Είναι ο Καπιταλισμός Ηλίθιε" Συγγραφέας Νίκος Μπογιόπουλος,Εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ,"Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ" Συγγραφέας Εμμανουέλε Γκράτσι Αυτοβιογραφία(Ιταλός Πρέσβης που επέδωσε το Τελεσίγραφο στον Ι.Μεταξά Ουσιαστικά πλέκει το Εγκώμιο στον Μεταξά/Ελλάδα και ας είναι Αντίπαλος γιατί Καταλαβαίνει ότι έχει να κάνει με μια ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ την οποία σέβεται με Εγκεφαλική Οξυδέρκεια-Διορατικότητα-Φιλοπατρία),Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ, "Ο Ισραηλινός Σιωνισμός στο Εδώλιο", "Οι θεμελιώδεις Μύθοι της Ισραηλινής Πολιτικής" του Ροζέ Γκαρωντύ(Πρώην Μέλος του ΚΚΕ Γαλλίας ο οποίος πολέμησε ενάντια στον Άξονα ξεσκεπάζει τα σχέδια των Εβραιοσιωνιστών και επιχειρηματολογεί εναντίον του γνωστού θέματος με το "Ολοκαύτωμα"),Εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ."ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ",του Σπύρου Ασλάνη,Εκδόσεις ΕΣΟΠΤΡΟΝ. "Η ΕΥΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ Ισοκράτης/1988 του Δήμου Μάρκου Μπότσαρη."Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ",Συγγραφέας Κων/νος Μπάρμπης,Εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ (σε αυτό το βιβλίο υπάρχει αδιάσειστο Ντοκουμέντο απο τις Μυστικές Υπηρεσίες των ΗΠΑ για την Δημιουργία+Χρηματοδότηση του ΠΑΣΟΚ+ΑΝΔΡΕΑ και τόσα Χρόνια ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ Εγκαλέσει Νομικά αν θεωρητικά ήταν "Άθλιο Ψέμα"...), "Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" του Κώστα Τσαρουχά,Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.Λεό Μπουσκάλια"Να ζείς,να Αγαπάς και να Μαθαίνεις",Νταίηλ Κάρνετζυ "Έξω η Στεναχώρια" Ο Μοναχικός Καβαλάρης της Ερήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για τους παρατιθέμενους τίτλους βιβλίων, που θα βοηθούσαν αρκετά, όσους φιλομαθείς και φιλίστορες αναγνώστες, αναζητούν ένα καλό "σύντροφο" για τις ελεύθερές τους ώρες, τώρα το καλοκαίρι.
    Και όχι μόνον το καλοκαίρι εννοείται.
    Ιδίως θα λέγαμε, όσους "ξέκοψαν" απο ...μυθιστορήματα κάθε είδους και τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!