Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

THΣ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Α Τ Α! (Τέτοιο ..."φτύσιμο" δεν ξανάγινε!) ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!!!

ΜΙΛΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΧΑΖΟΒΙΟΛΑ! ΜΟΝΗ ΣΟΥ!
ΕΓΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ...ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ
'ΠΑΡΕ-ΔΩΣΕ'!
(ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΑΠΙΘΑΝΗ ΑΥΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;)
["ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']

TI ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ  ΜΟΥ...ΚΟΥΒΑΛΗΘΗΚΕΣ ΕΔΩ;
ΤΙ ΒΑΡΕΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!
ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!
ΑΧ, ΜΕΛΑΝΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
["ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']



ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ("κρυόμπλαστρη") Γερμανίδα πολιτικό, Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ 
Μια... «ωραία ατμόσφαιρα» εξελίσεται σο πρώτο, «ιστορικό» τετ-α-τετ του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και της Γερμανίδος καγκελλαρίου Άνγκελα Μέρκελ, στον Λευκό Οίκο! 

Ο νέος Αμερικανός πρόεδρος, δεν μπόρεσε παρά τις αντίθετες «φωνές» που το προσδοκούσαν, να κρύψει την αντιπάθεια του προς την σιδηρά κυρία της Γερμανίας και παρά το γεγονός ότι τα «παγωμένα» χαμόγελα έδωσαν σε μια εμφανή προσπάθεια να «σπάσουν τον πάγο» τουλάχιστον ενώπιον των φωτογράφων, μάλλον δεν ... έσπασε!

Μια απίστευτη σκηνή, εκτυλίχθηκε όταν ο Ντόναλντ Τραμπ με την Ανγκελα Μέρκελ, κάθισαν απέναντι στους φωτογράφους πριν ξεκινήσει η συνάντησή τους στον Λευκό Οίκο...

Οι δυό τους κάθονταν δίπλα - δίπλα στις αναπαυτικές καρέκλες του 'Οβάλ Γραφείου'. Ενας φωτογράφος (βαλτός ή ανόητος;) ερώτησε, αν θα κάνουν ...χειραψία για να βγουν και οι απαραίτητες φωτογραφίες για την επίσημη συνάντηση... 

«Θέλεις να σφίξουμε τα χέρια;» ακούστηκε να ρωτά η Μέρκελ τον Τραμπ, σκύβοντας ελαφρώς προς το μέρος του.

Ο Αμερικανός πρόεδρος, όχι μόνο ΔΕΝ της απάντησε, κοιτάζοντας διαρκώς προς τους φωτογράφους και τις κάμερες, αλλά ΑΠΑΞΙΩΣΕ καν να γυρίσει το κεφάλι του προς την πλευρά της Καγκελλαρίου και την ΑΓΝΟΗΣΕ   ε π ι δ ε ι κ τ ι κ ό τ α τ α  !

Η Μέρκελ, αμήχανη, έκανε μια γκριμάτσα και έγειρε στην πλάτη της πολυθρόνας!

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ! ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΞΕΣΚΙΣΕΙ!
-ΠΟΙΑ; ΕΓΩ;
- ΟΧΙ, ΕΓΩ!
["ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']


ΑΝΤΕ ΠΕΡΝΑ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΑΦΟΥ ΗΡΘΕΣ...
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΤΗΝ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ...
["IΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']
ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΧΘΗΚΑ; 'ΣΚΥΛΟ-ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ'!ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΙΩΝΕΣ!
ΑΜΑΝ, ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ...
["ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']


ΑΚΟΥΣΕ ...ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΟΥΝΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ 'ΚΑΝΤΙΛΑΚΣ' ΚΑΙ 'ΣΕΒΡΟΛΕΤΣ' ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;["ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!