Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Η ΑΠΑΤΗ (διεθνώς) της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ...


Αποτέλεσμα εικόνας για μπιλ γκέιτς σπιτι

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΑΡΤΗ, ΑΠ' ΑΚΡΟΥ ΕΙΣ ΑΚΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΑΠΟ ΧΩΡΑ ΣΕ ΧΩΡΑ... ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΙΚΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ("Άπαιχτο"!)
Αποτέλεσμα εικόνας για μπιλ γκέιτς σπιτι

Είπα στον γυιό μου: "Θα παντρευτής την κοπέλλα που θα επιλέξω ΕΓΩ για σένα"!
Μου απήντησε: "ΟΧΙ"!
Του λέω : "Είναι η κόρη του Bill Gates".
Mου λέει : "ΟΚ"...

Αμέσως μετά, τηλεφώνησα στον Bill Gates και του είπα: "Η κόρη σου, θα παντρευθεί τον γυιό μου".
Μου απήντησε : "ΟΧΙ"!
Του λέω : "Ο γυιό μου, είναι ο Γενικός Διευθυντής της Παγκοσμίου Τραπέζης".
Μου λέει : "ΟΚ"...

Στήν συνέχεια τηλεφώνησα, στον Πρόεδρο της Παγκοσμίου Τραπέζης και του λέω : "Θα κάνης τον γυιό μου, Γενικό Διευθυντή στην Παγκόσμιο Τράπεζα".
Μου απήντησε : "ΟΧΙ"!
Του λέω : "Μά ...είναι γαμπρός του Bill Gates".
Kαι μου λέει : "ΟΚ"...

Έτσι "λειτουργεί" η πολιτική...

Αποτέλεσμα εικόνας για μπιλ γκέιτς σπιτι

"Ιω.Καπ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!