Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

ΑΛΗΘΕΙΑ; Ή ΤΙΠΟΤΕ ..."ΑΛΛΟ";;;

sinefo1
Ε; ΤΙ; "ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗΣ" ΕΠΙ
ΤΩΝ ...ΝΕΦΩΝ
;;;;;;;;;;;;;

ΘΑ ΜΑΣ "ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ" ΤΕΛΕΙΩΣ; Ή ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ; Ο 30 χρονος 
Ιρλανδός Nick O’Donohue, εργάζεται ως διευθυντής σε μια εταιρεία και πετά συχνά από Αυστρία προς τη Μεγάλη Βρετανία...
Σε μία από τις πτήσεις του, είδε κάτι περίεργο έξω από
το παράθυρο του και αποφάσισε να το φωτογραφίσει!

3561d7ec049384ac3de64426e88091b9_L
Μοιάζει με έναν άνθρωπο με τα πόδια του, να βρίσκονται πάνω από τα σύννεφα!!! (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ, ΕΠΙ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ!...)

sinefo2

Όπως περιγράφει ο ίδιος:
Πετούσα για το Λονδίνο από την Αυστρία. Κάποια στιγμή κοίταξα έξω από το παράθυρο και είδα αυτή την εικόνα. Είχε σίγουρα τη συγκεκριμένη μορφή. Έτσι, ζήτησα από την κυρία που καθόταν στα δεξιά μου, να κοιτάξει καλύτερα έξω από το παράθυρο. Ήμουν πάρα πολύ σοκαρισμένος. Το ίδιο είδε και εκείνη! 

Όλα αυτά που παρατηρήσαμε κράτησαν περίπου δύο λεπτά. Για μένα, αυτό που είδα ήταν πολύ παρόμοιο με άνθρωπο, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδέα τι ήταν. 

Έγραψα στα σχόλια ότι αυτό ήταν στο ανώτερο στρώμα των νεφών, τα οποία ήταν πολύ κοντά το ένα με το άλλο... 
Αλλά από το ότι είδα, ήμουν έκπληκτος, γιατί ποτέ δεν πίστευα ότι ήταν απλά ένα σύννεφο. Δεν μπορώ να δώσω καμμία εξήγηση...
(ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΡΕ ΝΙΚ! ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...)

"Ι.Κ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!